lördag, februari 16, 2008

Världens lyckligaste!

Nu har vi kommit hem från Sälen, hade det hur bra som helst! Trots att jag håller på att bli en smurf :P Blå haka o blåmärke på låret! Vi hade det jätte mysigt o roligt. Festade väl inte så mkt som vi trodde innan men vi hade ju roliga hemmakvällar istället! :)
Och du gjorde mig till världens lyckligaste!!!

Malin är här denna helgen!!! Synd bara att vi båda är lite småsjuka så vi är rätt sega :P Men det blir nog utgång idag iaf! Gillar att ha min djävul här :)

Nä nu är det snart dags att gå ner till tvättstugan o hoppas på att han/hon som tvättar på MIN tvättid är klar snart så jag åtminstone kan få tvätta en maskin, suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

hola guapa =)

skönt o va hemma igen? hoppas du haft en super helg o blir frisk o kry snart....
ja har d bra hemma, rakt in i verkligheten m massa jobb etc. men ja trivs...

hörs snart
puss/h